Personvernerklæring

Denne personvernerklæringen gjør rede for Hamar kunstforenings håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer og andre som kontakter oss. Henvendelser for innsyn i, retting av eller sletting av personopplysninger kan rettes til:

Hamar kunstforening
Kirkebakken 12
2317 Hamar
hamarkunstforening@gmail.com

Dersom du mener at Hamar kunstforening har behandlet dine personopplysninger i strid med personvernloven, kan du klage til Datatilsynet.

E-post
Du kan sende e-post til oss, men husk at alle virksomheter er sårbare for datatyveri. Du bør derfor ikke sende sensitivt innhold per e-post.

Meta (Instagram og Facebook)

Instagram retningslinjer finner du her: https://help.instagram.com/155833707900388

Om Meta-brukere som liker, følger eller interagerer med Hamar kunstforenings sider vil vi via Metas innsiktsverktøy få tilgang til anonymiserte data for eksempel om alder, kjønn, bosted, interesser etc. Hamar kunstforening bruker den aggregerte statistikken om våre brukere til å forbedre innholdet på siden slik at innholdet skal bli mer relevant for målgruppen vår. Dataene vi får innsyn i innholder ikke informasjon som identifiserer enkeltpersoner, men er av typen «mann i alderen 25–34 år, som bor i Hamar og liker sport».

Personvernerklæring

Denne personvernerklæringen er under utforming. Den vil når den er klar gjør rede for Hamar kunstforenings håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer og andre som kontakter oss.

Hamar kunstforening
Kirkebakken 12